måndag 13 juni 2016

Tankar kring avsked...

Jobbet börjar avrundas, denna vecka är hektisk inför avslutningar och studenten (både för mina/våra treor, men även för sonen). Hade så stora planer och tänkte jag hade all tid i världen att fixa med allt, tidsoptimisten i mig narrades igen!!! Att jag inte kan lära mig :)

Nåväl, små steg framåt. I stort sett all mat är inköpt, alla dekorationer är införskaffade, studentplakat och kläder är ordnade så det tar sig :)

I morgon tar jag dock en paus i studentplanerandet för att följa världens bästa Nancy till den sista vilan <3

När jag såg denna tänkte jag på henne, jag kan till och med höra hennes röst när hon uppmanar mig att göra det Jag vill göra, inte vad någon annan vill att jag ska göra. Hon var en underbar människa som tog mig under sina vingar när jag och sonen flyttade hem från USA och jag kommer aldrig att glömma allt hon betytt för oss, allt hon gjort och all omsorg och omtanke hon överöste oss med. Du fattas mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar