söndag 12 juni 2016

Det närmar sig

Så var det söndag igen...tycker (som säkerligen många andra) att helgerna går alltför fort. Tiden till att ladda batterierna är nu såhär i slutskedet av terminen alltför snålt tilltagen. Sliten är det ord som poppar upp i skallen när jag tänker på hur det känns. Det finns en bild som illustrerar läraryrket rätt bra :)

I övrigt har jag hunnit med ett av mina styrelseåtaganden, men även gjort någonting jag synnerligen ogillar; 
Nämligen att sy! Jag är inte bra på det, det strular, jag blir irriterad och då krånglar det såklart ännu mer...need I go on?

Blev i alla fall klar med detta och resultatet blev ok så jag får väl vara nöjd :) och hoppas det dröjer lääääääänge tills jag måste ta fram min symaskin igen.

Har sonen ute på vift tillsammans med sina kompisar, studentvecka....inget mer behöver väl tilläggas. På fredag är gymnasietiden över och "allvaret" börjar :) få se om de tycker det är lika fantastiskt som de tror. Man får hoppas!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar