onsdag 19 april 2017

Studier

Som alltid, när livet är i olag så känns det bättre när det är fulltecknat. Av de universitetsstudier jag ägnat mig åt under våren (Att handleda i verksamhetsförlagd utbildning) är det bara ett par moment kvar innan jag är i mål. Sista träffen på tisdag, då är det rollspel :) sedan ett reflektionsdokument och slutuppgiften (som jag näst intill är klar med). Så idag har jag, visserligen sent, men i vart fall anmält mig till ytterligare studier till hösten. Denna gång ska jag (om jag nu kommer in) läsa 7,5hp "Argumentationsanalys och logik". Lät jättespännande ;) Sen har jag inför våren 18 (om livet känns likadant) tänkt söka "Effektivt ledarskap", även den på 7,5hp.

Man ska inte underskatta känslan av att ha fullt upp (sade den störste tidsoptimisten genom tiderna) ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar